Agenția Națională de Administrare Fiscală(ANAF) a anunţat că mai mulți contribuabili au reclamat că sunt sunați de inspectori de la Antifraudă, prin call center-ul ANAF, şi care le cer date personale.
“ANAF a primit sesizări din partea unor contribuabili în care afirmă că sunt sunați de pe numărul 031.403.91.60 (Call Center ANAF), iar apelanții se recomandă ca fiind de la Antifraudă și solicită contribuabililor date personale, detalii despre credite etc.
Atenție!
1. Funcționarii Direcției Generale Antifraudă Fiscală nu interacționează cu agenții economici/persoanele fizice prin intermediul Call Center-ului instituției;
2. Contribuabilii apelează Call Center-ul ANAF, iar funcționarii de la asistență contribuabili oferă doar informații generale în domeniul fiscal și IT. Situațiile când agenții Call Center apelează contribuabilii se întâmplă PUNCTUAL, doar ca urmare a apelării inițiale a contribuabilului și pentru a i se oferi completări la cererea de asistență. Dar aceste situații sunt FOARTE RARE”, au transmis reprezentanţii ANAF.
În ultima vreme, pe reţelele de socializare au apărut mai multe mesaje de la persoane care au fost sunate de indivizi care pretindeau că sunt de la diverse instituţii publice şi le cereau acestora fie date personale, fie chiar bani, spunându-le intelocutorilor că au diverse datorii la stat.