Secretar de stat în Ministerul Transporturilor Irinel Ionel Scrioşteanu a anunţat că, joi, 9 noiembrie, au fost avizate în Consiliul Tehnico-Economic al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere #CNAIR două variante de traseu pentru Drumul Radial 9 – Sud Expres, în faza Analizei Multicriteriale 1.
„La alegerea alternativelor de traseu, s-a ținut cont de realizarea conexiunii drumurilor la rețeaua de infrastructură existentă, dar și de conexiunea cu infrastructura de transport în curs de dezvoltare – Autostrada Bucuresti #A0 și Centura București.
Cele două variante de traseu avizate sunt:
𝗩𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻𝘁𝗮 𝗮𝗹𝗯𝗮𝘀𝘁𝗿𝗮: Drumul Bercenarului (Sector 4) – Intersecție Drumul Între Vii (Jilava) – Nod cu Bulevardul Metalurgiei – supratraversare CF și DNCB – Nod între DR9, DNCB și A0 – supratraversare A0 – legătură cu Strada Sfânta Ana (Berceni/Vidra) – Intersecție cu DJ401 Vidra
𝗩𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻𝘁𝗮 𝗿𝗼𝘀𝗶𝗲: Drumul Bercenarului (Sector 4) și Bulevardul Metalurgiei (Sector 4) – Intersecție DR9, Drumul Între Vii și conexiune cu Drumul Bercenarului – supratraversare CF și DNCB – Nod între DR9, DNCB și A0 – supratraversare A0 – legătură cu Strada Sfânta Ana (Berceni/Vidra) – Intersecție cu DJ401 Vidra”, a anunţat Scrioşteanu.
Potrivit sursei citate, principalele caracteristici solicitate proiectantului sunt: 4 benzi de circulație (câte 2 benzi pe sens), 2 zone de acostament, 4 zone de siguranță cu parapeți, Zonă mediană de 8m lățime, pentru o dezvoltare ulterioară a transportului public, Piste de biciclete, Trotuar pietonal, Transport public şi Iluminat public.
Drumul Radial 9 – Sud Expres #DR9 are o lungime de 13.86 km și va realiza conexiunea între localitatea Vidra/Berceni – Autostrada A0 – DNCB – Bulevardul Metalurgiei/Gara Progresu.
ÎNTREAGA POSTARE, AICI